@Sinem6193 stres yapma git gereken tüm tahlillerini yaptır ve bence şu şekilde düşünmeye çalış yolun başındayken öğrenirsem çözüm yoluna daha çabuk ulaşırım. Her sıkıntıyı en başında yaşamak çözüm yoluna en başında kavuşmaktır. Insulin kullanmak zorunda da kalsan anne olmana engel değil ki. Yeter ki doktorun sana söylediklerine uymaya çalış. Kendin ve bebeğin için en iyi yolu doktorlar gösterecek bu süreçte sana. Kafana takma, her zaman bebeğim ve benim icin dogru olan bu ikimiz için yapmalıyım dayanmalıyım diye kendi kendini motive et canım 😄