Eminef2161 Kızlar bugün artık almaya başladık kıyafetini mağaza çok uygun henüz karar vermemişlere tavsiye ederim semtten semte değişebilir içerik ama 4 tl zıbın dahi var 100 tl en az 2 ay giyeceği zıbın penye ne varsa aldık elhamdülillah
Sengulkrgz Eminef2161 aynen canim 4 tl sifir kol zibinlar vs bende almistim...Simdi uzun kol alacagim...
Mucizeemm Eminef2161 ay bende civilde arkadaşımın kızına hediye almaya gitmiştim ordaki personel burdaki zibinlar 4 tl dedi hemen aldım çeşit çeşit 😂😂
Eminef2161 Sengulkrgz henüz uzun kol göremedim canım ama ben yenidoğan hassas olduğu için hep çıtçıtlı boyundan veya belden tam açılan zıbın aldım
ae1606ae Minicity daha uygun geldi bana ve kumaşları daha yumuşak geldi civilde iyi tabiki yanlız pamuk alacaksaniz arkadaşlar Ankara da iseniz gimsa da 60 kişi 4 TL ıslak mendil yenidoğan mendil yerine pamuk öneriyorlar ya ilk 6 ay tavsiye ederim