z1- Epidurali 4 cm açıklık olduktan sonra yapıyorlar. 4 cm olunca yaptılar çok rahatladım o sancılar gitti hiç sancı falan hissetmedim. Kasılma şeklinde hissediyorsun o da ağrılı değil. Bana yapıldıktan sonra bayağı yürüdüm o kadar rahattım 1 saat sonra açılmam 8 cm olmuştu. Ondan sonra Doğuma hazırladılar ve Doğum gerçekleşti. Yapılan iğnenin acısını ben hiç hissetmedim bile. Sonradan ne baş ağrısı ne de bel ağrısı yaşadım