Alinam benim simdilik kirmizi boyle kajverengi gbi beyazlama olmadi bu yaginduydum iciliyormusta sanirim ama hic almadim bu kirmizimsi catlaklari onaracak ise alayim her gun normal hindistan cevizi ve catlak kremi suruyorum onu surerim yani doguma 3 ay var nasipse simdiden boyle catladi daha da ilerler diye korkum benim cok tesekkur ederim