Merhaba iyi akşamlar .
Devlet hastanesinin doktoru değişti Geçen hafta Çarşamba günü doktor 4 +2 dedi bugün gittim doktor tam 6 haftalık dedi bi hafta da bu kadar çabuk mu büyüdü kaç haftalık şimdi bi de diğeri folbiol verdi bu doktor onu vermedi başka bi folikasit verdi onu değil bunu kullan dedi kan tahlili yaptırdın mı dedi yok dedim 3 tüp kan verdim doğu görevindeyiz bi tane hastane var bi yeni doktor gelmiş o söyledi kafam karıştı bebeği de gördüm bugün çok şükür 😍