Dilek_k Kizlar gobek yanlarinda bende morarma ve apse oluyor,ama bikini ustu sezeyan yapilan yerin yanlara dogru hic acimiyor,vede morarmiyor.acaba yanlismi yapiyorum bi sakincasi varmidir kizlar?
OsmisinAnnesi Dilek_k yanlış yere yapıyorsun. Göbek deliğinden 4 parmak yanına yapacaksın. Dönüşümlü yap ve elinle iğne yapacağın yeri sık.
Alinam Dilek_k bende de morarma oluyor o ciltten cilde değişiyor ben bacağıma yapıyorum şimdi kolum da acısı ama bacak daha kolay geldi bana zaten göbekten zor artık kocaman oldu ama Bi de iğneyi çok dik değil azıcık yatık tutman lazım ben yavaş vuruyorum pat diye yapmıyorum
Happy12 Dilek_k canım morarma ve beze bendede oluşuyor .. bn kol ve bacaktan yapıyorum . Doktorum göbek dedş ama cesaret edemedim.. acıyormu seninde iğne yerlerin
OsmisinAnnesi Dilek_k göbek altına iğne yapılmaz hiç sormadınız mi eczacı söylemedi mi ? Bisey olmamıştır ama göbek aşağısına ve yukarısına yapılmaz yanlara yapılır. Morarması da üst üste denk geldiği zaman oluyo genelde. Beze de hızlıca ilaci verigin zaman bi yerde toplaniyo o yüzden oluyo. Ha bide iğnenin ucundaki hava boşluğunu almayı unutma. Inşallah bi daha olmaz 😊
Dilek_k Happy12 evet inanilmazdi agri ve sanki derimin altimda bilye vardi ,gobekten 4 parmak asagida sagdan yada soldan yaptimmi sknti olmuyor hic canim