ae1606ae 23sekerkiz canım.x ray den geçme benim doktorum gecilmemesinden yana / dediğim gibi hamileyim dediğinde ayrıca bir yerde bayan görevli üstünü arıyor o kadar ve mutlaka su ve cubuk kraker al yanına bide dışarıdan izleme.daha çok eğilerek bakinma yeterli 🙂🙂🙂
Lavinyaa61 23sekerkiz koltuk seçimini yaparken orada ki görevliye hamile olduğunu bildir ona göre koltuk iste. Ben koridor tarafını seçiyorum 🤗
Mommy006 sevval55 26. haftama kadar bir çok kez uçağa bindim, yurt dışına çıktım sorun yaşamadım, uzun mesafeyse uçakta yürürsün biraz kan hareketi için.. ama doktoruna danış tabii..
Lavinyaa61 23sekerkiz tuvalete gitme durumun olduğunda koridor tarafı daha iyi oluyor. Ben varis çorabı giymedim 🤷♀️
23sekerkiz Lavinyaa61 tamam canim ozaman pek yapilacak bisi yok orda soylemen yeterli yonlendirirler heraldd
mary1709 Terziterazi bence 9 haftalık çok erken canım ama tabi ki sen bilirsin. Baya uzun yolmuş çünkü.
Terziterazi mary1709 doğru söylüyorsun bulantım da var gözüm kesmedi gitmeyeceğiz oğluma söyledim tamam dedi şükür sağolasın 💐
Acr_ilkay Ekstra rahatsızlıgınız yoksa doktorum bana şöyle demişti HAMİLESİN HASTA DEĞİL 😁 tabi ki gidebilirsin