Gulsen1989 Esinnnnnnn zaten uyuyamıyo ki 😂 12 gün oldu hep annemleyim eşim yatak da ben annemle salonda. Adam işe gidecek uykusundan edemem
Sengulkrgz Esinnnnnnn aaaa tabikide hatta bosayip 40 ciktiktan sonra tekrar evlenmemis lazimmis yaaaaa😁😁
CimKefA Hayır aksine yanında erkek olması daha iyi çnkü lohusalık boyunca manevi olarak daha hassas oluyor insan ve korkutuyorlar bunalıyorsun o yüzden 40lı kadın yalnız bırakılmaz özellikle de erkek olması iyidir
Nezahatozen 40li kadın asla yanlız bırakılmaz derler bunu diyen kimse tebrik ediyorum iyice kafayı yediler