Kızlar benim de 8 haftalık iştahsızlık var agzımın tadı yok hiç çok kötü hissediyorum kendimi ya karnımda sancılanıyor arada bide bugün bişey yedim ama canınız çekermi acaba söylesem sonra sakatat zararlı oldugu aklıma geldi çok endişeliyim inşallah bişey olmaz 🙏 bu arada hayırlı kandiller hepinize ❤️