Sydtrn Ben 15+6 haftalık hamileyim ama doktorum 16+6 diyo ultrasonda da bebegim 17 hafta gösteriyor nasıl oluyor bu
Oge Sydtrn testlerinizde sıkıntı yoksa bi şey olmaz inşallah doğmadan bilemeyiz hiç brmz dua edelm bol bol 🙏🏻🙏🏻