Cansu1 CemalSedaYesildag cinarli dami resat bey. Ben metropole gidiyordum sonra cigli bolge araştırma hastanesine yonlendirdiler beni
CemalSedaYesildag Cansu1 evet çınarlıda bende çok araştırdım şimdi iyikide reşat bey diyorum ilk doktorum hiç değiştirmedim 10 tane doğum yapsam yine reşat beye giderim
Cansu1 Kbraa ben irfan bey in hastasiyim valla oda cok iyi bir doktor. Ayrica sezeryan olmak zorunda olan annelere tavsiyemdir. Ankaradan geldi.. Sezeryan uzamni. Ablamin arkadasiyla arkadaslar ayni hastanede gorev yapmislardi ankarada ordan biliyorum 🙂
Dilekka CemalSedaYesildag o da çok tanınan bi doktor çok hastası yok mu ? çok yoğun olan doktorların ister istemez ilgisi dağılıyo
CemalSedaYesildag Dilekka çok hastası var ama çol ilgili bir doktor çok memnunuz herhangi bir şikayetimiz olduğunda ulaşıyoruz problem yaşamadık
Elfff Kbraa merhaba bende Çiğli hastanesi gayem hanıma gittim ilk olarak ama aklımda sorular var sizin doktorunuzmus. Aklimda ki sorular konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim :)
Otherozge Yagmurr0 karataş ta mine hanım a gidiyorum canım 85 tl ücreti.ben memnunum doktorumdan çok şükür 🙏🏻