Alyaumay büyük ihtimalle doktor kendine göre ayarlamış. Ablamın doğumuda öyle oldu 2.sezeryaniydi doktor çok ileri tarihe verdi başka doktor da bulamadılar ve yigenim 6 kiloya yakın doğdu. İçerde şişmiş. Çok şükür sağlığı yerindeydi ama genede başka doktorlara da gorunmenizi tavsiye ederim