Feyzanuuurk Kızlar 33 haftalığım ayağımda ilk defa Nasır çıktı çok sızlıyor doktoruma sormayı unuttum aynı durumu yaşayan var mı
25agustos Feyzanuuurk bende daga önceden beri var canım üreyip gitti şimdi de. Benmki biraz inatçı be yapsam geçmiyor. Ama daha önce bir kere daha olmuştu bir kaç gün boyunca törpüleyip limonlu karbonat sürdüm beklettim geçti
25agustos Feyzanuuurk bilemiyorum canım ama gebelikten çnce onu da denedim geçiyor gibi oldu daha kötü oldu
Nezahatozen geçen seneden beri var yazları çıkıyor bende şuan ayağım kanamış kabuk bağlamış çok acıyor yürüyemiyor da insan
Feyzanuuurk Nezahatozen aynen bugün kontrolde sormayı unuttum nasıl geçecek bu ya sertleştı su toplamış gibi görüntüsü var
Nezahatozen Feyzanuuurk sıcak suda bekleticeksin onun taşı var onunla sürteceksin sonra vazelin sürcen ayağına poşet bagliyabiliyorsan bağlarsın o zaman yumuşuyor