metehan2 Çatı muayenesi oldum çok rahat geçti hiç hissetmedim bile doktorum da rahat doğum olabileceğini çatımın uygun olduğunu söyledi. Muayenesi benim gibi geçenler doğumunuz nasıl oldu acaba ben rahat geçeceğini hissediyorum inşallah☺️
serpil60 metehan2 hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim bi avazda kurtul canım . Benimde çatı muayene de çok iyi demişti doktorum rahat Doğum olacağını söylemişti öyle de oldu çok şükür . Normal Doğumla kızımı kucağıma aldım 44 günlük oldu kızım 😍