Fatosumum 10+2 yiz belim ve kasıklarım ağrıyo yatınca geçiyo kalkınca ağrı devam ediyo 2 gündür böyle . Kanamam falan yok çok şükür karnıma hafif bastırıncada ağrı var normal mi anormal mi anlayamadım varmı yaşayan ? Dayanılmayacak bi ağrı değil ama var...
Fatosumum Busranrunal ya kontrolüme 2 hafta var şüphede kaldım gitsem mi diye doktora teşekkür ederim içimi rahatlattın 😍
Busranrunal Fatosumum canim benim.bi de kanama.m oluyo hep her kanamada 1 buçuk saat yol giderek dr a gdiiyirum için hic rahat etmiyo ya
Fatosumum Busranrunal çok şükür hiç kanamam olmadı ama zor insana başka bi sorumluluk yükleniyo kendi sağlığından çok bebeği düşünüyosun . Kanamanın sebebi yerleşmesi falan mı 😢
Fatosumum Busranrunal bişey olmaz inşallah . Allahım sağlıkla sıhatle zamanında kucağına almayı nasip etsin 😍 yiyecek ekmeği vardır annesi onun sen dikkat et kendine hiç bişey olmaz inşallah bi bakmışsın kucağında 💕❤