Cansumus mavi_8 ay ben Batum’da yım ama Ceyhan’da olcak doğumum doktor bakıyorum bi tane doktor dediler bakalım bide eşim Osmaniyeli kuzeninin eşi ibni sinada bi bayan doktora gidiyormuş iyi bi doktormuş sezeryan onun üçüncü olcak
Melikeyildiz mavi_8 evet çok memnunum samimi içten ilgili bir doktor numarasını veriyor hastalarına her an ne olursa gecede olsa beni aran diyo ben çok memnunum cana yakın komik esprili bir doktor işinde uzman diyebilirim 🤗
Seymakayaoglu @mavi_8 bende parka gidiyorum + devlete gidiyorum ama duydum cok iyi bir doktor diyorlar memet temel icin memnunsan sorun yok kuzum saglikla al kucagina bebegunu 🤗🤗