Elif4d evet o ot aynı zamanda fatma ana eli otu diye de biliniyor. hamile kalmak için ve doğumun kolaylığı için kullanılıyor. Hamile kalmak isteyen kadın ve eşi onu suya koyup suyunu içiyo galiba. Doğum için de sancı başlayınca suya konuluyor ve o açıldıkça o sudan azar azar içiliyo. Birinin de hamilenin belini okşayıp el benim değil fatma ananın eli demesi gerekiyormuş. Açıldıkça da rahim açılıyomuş yalnız doğumdn sonra sudan çıkarılması gerekiyo ki rahim de eski haline dönsün. Bende aldım hayırlısıyla inşallah temmuzda rabbim kullanmayı nasip eder.