Kızlar bugün kontrol vardı 37+1 haftalığız. İkinci doğumum. çatı muayenem vardı ve doktorum 4,5cm açıklık var dedi ama ağrım sancım hiçbişeyim yok. Başınıza böyle bişey geldimi. Şuan evdeyim eğer Arife gününe kadar olmazsa Arife günü tekrar gel dedi🤔ilk doğumumda hiç böyle bişey başıma gelmedi beni aydınlatın nolur