Cansuturk Laparoskopi ameliyatı olanlarlar varsa süreci paylasabilirlermi ? ne kadar süre dikişe dikkat edildi düzelmesi agrısı ne kadar sürdü ?
Eyomi48 Cansuturk ben laparoskopi oldum iki yumurtalığımda da kist vardı.tabi ameliyat biraz uzun sürdü ve ben ameliyattan 20gün sonra evlendim . Dikişler iyi bakarsan çabuk iyileşiyor ama yalan değil hırpalanabiliyorsun . Benim dikiş yerlerimde sıkıntı olmadı şükür.