Sibel92 dün saat 16.00 gibi ağrılar sıklaştı aradığımda direk hastaneye yönlendirdi yatış verdi bugünde akşam üstü gelecek duruma göre bir gece daha yatış verebilirim dedi... hastanede serum ve ciğer geliştirici yapıldı.: serum takıldıktan sonra sancılarım geçti..: sabah 7 gibi serumu çıkardılar biraz önce yine sancı çıktı 😔 akşama kadar hafiflemezse sanırım bugünde hastanedeyiz... bu da daha çok yoruyo beni