Adkut çatlatma iğnesinin etkisi de olabiliyor canım bazen.O iğnede bhcg gebelik hormonu var çünkü.Özellikle iğne kullanılan ay test gününü mutlaka beklemek lazım.Benim ilk aşılamam tuttu ama dış gebelik oldu.Görümcem ikinci aşılamasında hamile kaldı.Tüp bebeğe göre tabi oranları düşük ama yine bu yolla hamile kalan çok kadın var.İki tedavi arası en az bir ay ara vermek gerekiyor
ilaç alındığı için.Hayırlısıyla en kısa sürede olur inşallah 🙏🏻