[silindi] Kızlar göğüs ucu kremini ne zaman kullanmaya başlamalıyım? Ve günde kaç kere sürmeliyim? 35. Haftadayım
Okyanusolmak [silindi] kullanmamız mı gerekiyormuş? Ben gayri ihtiyarı iki üç güne bir sürüyordum kuruyor bazen diye 😂
Fasulyeveannesiii [silindi] o kremin ismini öğrenebilir miyim ben de 20. Haftadayım lierac çatlak önleyici kullanmaya başladım göbeğimde
Fasulyeveannesiii Guneskiz05 trendyoldan aldım Pazartesi günü 119 tl ye kargo bedava idi hızlı teslimat 👍🏻
Hayal_Demir Lansinoh ben 5 sene once hic memnun kalmadim. Simdi sadece zeytinyagi suruyorum. Kucucuk tupe o para verilmez.
FindiksMom Benim doktorum 35ten itibaren kullan dedi ve lanoway diye bi marka önerdi şuan onu kullanıyorum 36+5im hem de diğer ürünler kadar pahalı değil😁