Nermin benim ilk gebelikte 21.haftada başlamıştı. 1.8 ile başladı Doğuma kadar 1 mm Kadar düştü. Hastaneye yatmamı önermemişti doktorum hastane mikrobundan dolayı. Proluton ve nidilat kullandım. Ve sadece WC ye kalktım yemeği yatarak yedim. Çok dikkatli ol. 30 haftadan sonra olan serklajlar daha riskli. Çünkü kese patlayabilir, enfeksiyon durumu artar.
Ben bu şekilde 37. Haftada Doğum yapmıştım. Bu noktada doktorunun tavrı,profesyonelliği kendinden emin olması çok önemli...Ve senin inancın...