Arkadaşlar dün iftara doğru sürahiden su doldururken elime kramp gibi bişey oldu başparmağımla beraber 3 parmağım kitlenir gibi oldu 1 dk kadar sürdü sonra geçti önemsemedim akşam bebeğimin gelişimine bakarken Karpal tünel sendromu yaşayabilirsiniz bu aralar yazıyor internetten araştırdım yaşayan varmı doktoruma bişey demeli miyim bayramdan sonra kontrolüm birde önüz ağrım çok oluyor değişik bişey yanma gibi nefesim daralıyor bilgisi olan yaşayan varmı ☺️☺️