Merhaba arkadaşlar geçen hafta beta hcg sonucum 633 çıkmıştı bugün ilk kontrole geldim vajinal bakıldı kese küçücük rahmin yukarısında ama içinde bebek gözükmüyor dedi bu şekilde erkenden gidip benim gibi bir durum yaşayan oldu mu ? Süreciniz nasıl ilerledi?