Lidya 😁😁 cidden ama baktım ilk başlar susuyordum sustukça daha da der oldular ayar oluyorum artık bu şekilde başa çıkıyorum😁
Biri de gelmiş diyor ki suratın da lekeler oluşmuş önceden senin yüzünde bir şey olmazdı ya arkadaşım hamile olduğumu biliyorsun neden kaşınıyorsun bende dedim sen hamile değilsin suratında kileri kapatmak için dış cephe boyası yapıyorsun benim Doğum dan Sonra gider sana ne yapmalı eşim de yanımdaydı bunu derken kadın bir laf dedi bir ton laf eşitti 😁 bir kaç gün sonra gördü aaa cildin ne güzel olmuş dıyor 😁