Merhaba arkadaslar dun igneye basladim kan sulandirici gobegimden vuruldum ve cok morardi asiri derecede yandi aksam olup ikinci igne saati gelecek diye korkuyorum kan sulandirici kullananlarda morarma ve yanma oluyor mu ignedyi yaptiktan sonra cok yandi