Tülin Hanımı asla tavsiye etmiyorum, kendisi ikinci doktorumdu. İlk doktorum il dışı gittiği için hastane değiştirmeyeyim diye tülin hanımla devam edeyim dedim, demez olaydım 34 haftalıkken değiştirdim doktorumu, hastane tuhaf zaten bazen ilgili bir doktor bazen ilgisiz geldi, çok yoğun sürekli hasta alıyorlar içeriye özel bişey konuşma şansınız yok, eşimiz sadece ultrason odasına giriyor sonra onuda almıyorlar..yanındaki sekreteri doktordan daha doktordu. Aman diyim başka da bişey demiyim. Şimdi Rengin Karataylı hocama gidiyorum ve memnun kaldım en önemlisi hastalarını tek tek alıyor ve eşinle girebiliyorsun