Arkadaslar merhaba ben özel okulda calısıyorumda 37. Haftayı doldurunca mı mecburi dogumiznine cıkıyor yoksa 37 nin basında mı yani 37 yi çalısıyo görünebilirmsniz? Birde sonrasında tam 13 hafta mı kalıyor izin ? Ben suan 28 haftalıgım agustos 20 lere denk gelicek doğum yaz tatili zaten.sonrasında rapor olayları nasıl oluyor dönemi kapatmam için 2.5 ay rapor gerek bana özel okulda calısıyorum.bu sürede maaş alamıcam demi