ezehra Mavigozunannesi sizin maşallah baya tontiş galiba 🤗 bende merak ediyorum bayramdan sonra gidicem ama benim anca o zaman öyle olur 32 de gitmiştim 2 kiloydu şimdi 34+6 yım bende😊
Sedef-345 Mavigozunannesi 32+1 de 2250 gr dı. İki hafta önden gidiyoruz .Yarın 34+2 oluyorum ve dr a gidicem bakalım ne kadar olmuş.
Mavigozunannesi ezehra 32 de benim kide 2 kilo 80 gram di bugün gittim 2750 dedi sizin de olmuştur okadar hızlı kilo alıyorlar artık son günlerde :)
ezehra Mavigozunannesi hadi ya almışmıdır o kadar bende ortalama 2500 olmuştur diye tahmin ediyorum inşallah olmuştur gerçi sağlıklı olsunlarda kilo çok önemli değil 🤗🤗
Mavigozunannesi ezehra aynen sağlıklı olsunlar da zaten 3 kilo ideal çok kilo almadım kolay doğum olsun :)
zeynepsalgarr1 Mavigozunannesi benimde 32.haftamda 2.250 gramdı bir dahaki kontrol haftaya 35+4 olucak o zaman nasipse kaç kilo olur