Merhabalar Anneler , 35+6 gebeyim ama bebeğin gelişimi 37+6 günlük 3 hafta sonra 40 olcak bebegin gelişimi ama benim günüme 5 hafta var erkenden bebeği alırlarmı acaba ? Doktorum kuvezde durmaz dedi gelişimi tamamlamiş oluyo dedi ama böyle durum olursa sezeryanmi olcam normal doğum demişti öncden