Hkmt 11 haftalıkken rahim ağzına yakın denmişti, 16 haftalık olduğunda tamamen kapatıyor denildi, daha sonra ayrıntılı ultrasona profesöre gittiğimizde o da aynı şeyi söyledi ama düzelebilecek bir durum dedi %85 böyle şeylerle karşılaşıyoruz dedi. Kendi doktorum biraz umutsuzdu ama 2.5 cm ya da mm tam ölçüden emin değilim yukarı çıksa bize yeter demişti. Sonra 32.haftada yukarı çıkmaya başladığını öğrendik. O gibi durumlarda zaten sezaryen yapıyorlar siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum. Ama en önemlisi tabi sağlıklı bi gebelik için ağır kaldırmayın ağır iş yapmayın bol bol dinlenin benim yaptığım buydu.