Burcu77 bizde 13+1 iz baktim 13 haftalik falan grup yok daldım buraya 😊 ilk 3 ay bebek anneden beslenmiyormus bi arkadasim oyle demisti ceviz yiyorum dedigimde yaglanma yapat 3 aydan sonra basla dedi ne kadar dogru bilemem ama 😕
mervekucuk Burcu77 😄😄hoşgeldin canım , haftan için istiyorsan kendin grup açabilirsin ben öyle yaptım çokta iyi oldu yani 😂
Burcu77 mervekucuk hosbuldum canim🤗o aklima hic gelmemisti valla burda buldim kendimi olmadi acarim bende baktim goremedim de :)
mervekucuk Burcu77 sakın yanlış anlama canım benim bilgilenmen için onerdim sadece çünkü hepimiz senin haftadan küçüğüz😄
Burcu77 Asli34 bana sadece ceviz icin demisti ama ben yedim yinede yemeye de devam :) yaglanma yapar dedi bi zararı olcagini sanmam 🤗
Muallimannecik Sultan şükür bulantı falan yok ama dokunmasalar akşama kadar uyurum 😊 siz ne zaman görmeye gideceksiniz keseyi 😊
Sultan Muallimannecik biz de bayramdan sonra gideceğiz inşallah canm ben bekleyebildiğim kadar beklemek istiyorum açıkçası inşallah keseyle kalp atışını bir görmek için ☺️
Muallimannecik Sultan bende öyle düşündüm 😊 bayramdan sonra 6. Haftanın ortalarında 7 ye yakın gidelim dedik eşimle inşallah sağlıklı bi şekilde her bişeyini görürüz ikimizde 😊
Tugbazen Kızlar selam bende 4+ 6 yım bugün. Doktora gittik ama kese görünmedi. Kan testi yapıldı değerim 2498 çıktı. Normal midir bu durum?
Muallimannecik Tugbazen herkesin aynı vakitte kesesi gözükecek diye bir durum yok ki 😊 bir hafta sonra falan tekrar gidersiniz inşallah değer yüksek gayet
mervekucuk S1339 bilmiyorumki canım öyle de olabilir mi ki yaa🙈🙈ah doktorum olsaydı da görseydim keşke sence beş haftaya göre yüksek yani
mervekucuk S1339 S1339 aslında ben beş hafta olduğuna inanmıyorum ya çünkü 20 günlük evliyken böbreğimde taş çıkmıştı onu düşüruyordum doktora yeni evliyim dedim o da test istedi genel cerrahi sonra kan degerim 1.26 çıkmıştı çok düşüktü ama ihmal üzerine ilaç yazıp göndermişti şimdi nerdeyse aradan 20 gün geçti desek değer 3893 fırlama gibi aynı
S1339 mervekucuk benim 4 hafta öncesi 397.82 falan dı çift yumurta ikizlerine hamileym . Bazen bünye de yapabiliyor ama büyük oranda ikiz DİE eğer 5 hafta ise😊