Kızlar merhaba; çevremde doğum yapmış kişilerde cok duyuyorum göğüs ucu problemlerini. Olmadan önlem mi almalıyız, yoksa olduktan sonra cagre mi aramalıyız ?
"Silverette gümüş göğüs koruma kapağı" duydunuz mu bilmiyorum. Internetteki yorumlar çok iyi hep memnun kalınmış. Bende bunu almayı düşünüyorum. Fakat faydalı olur mu ? Kullanan var mı aranızda ? Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum..