Edaaks devlet hastanesinde sürekli doktorlar değiştiği için bi doktor öneremeyeceğim canım. Özel olarakta söğütözünde neorama plaza da prof batuhan özmen var ona gidiyorum ben. Doğumu da tahlillerini de ankara tıp fakültesinde yaptırıyor çok memmunum mucize gibi çıktı karşıma