Doğuran annelerden öğrenmek istiyorum doğumun yaklaştığını nasıl anladınız sancı anında bebek hareketli mi oluyor hareketsiz mi birde hani haberlerde görüyoruz ya kadın markette doğuruyor falan sancıdan sonra hiç vakit olmuyor mu ki o kadar çabuk mu doğuyor anlamıyorum 😌