Cagla22 Arkadaslar mrb. 16.haftaya girdim malum artık pantolonlar olmuyor . Güzel rahat pantolon ve üst almak istiyorum . Genelde lcw öneriliyor . Haricinde önerebileceginz?
Sima Cagla22 H&M var canım ben ordan aldım hem pantolon hem tayt aldım taytlı takımlar var çok rahat oluyor hem üst hem tayt şeklinde
gulsumklc2 Cagla22 bende ordan aldm ama kot tek vardı bizim burda beyaz ğantolon var mıdır acaba smdi
Cagla22 Herkes öyle diyor canm. Pantolon kesin ordan alacağım da tayt var mı peki orda hamilelik taytı rahat güzel
Hulyalp Cagla22 var canim pantalon tayt falan bende bi kac tunik aldim. Illa hamile reyonuna bakma gogus altindan bol cok model var.
FSCMK Cagla22 tayt heryer satar canım iç giyim mağzalarına git ben de iç giyimden aldım rahat güzel tayt
Melleeeek Cagla22 ben taytı iç çamaşırı satan yerlerden aldım çok rahat iki tane aldım döndür döndür giyiyorum
Cagla22 Hulyalp Ablam da öyle diyor göğüs altından sonrası bolsa eğer al diye ama tabi bende göğüs bedeni de değişti azcık 🤣
Hulyalp Cagla22 canim o tarz seyler genelde gogus alti lastikli oluyor o yuzden buyuse de kuculse de ustunde kotu durmuyor kiyafetler.
zynpgdkl Cagla22 ben koton ve defactodan elbise aldım salaş çok rahat.. lwc den iki pantolon aldım çok memnun kalmadım 17+0 haftadayım
Cagla22 zynpgdkl aynen canm bende salaş ve rahat olanlardan istiyorum bide havalarda sıvan Allah yardımcımız olsun
BirVeraAnnesi35 Cagla22 canm bende 16 haftalığım daha dün çıktım alışverişe elbise için h&m de çok güzel elbiseler var ben aldım efil efill 😊