Haribo42 Arkadaşlar biz ramazan sonu beşik alıcaz ama sallanmayan beşikler çokmu kullanışsız tecrübeli anneler bakabilirmi.. yaa ben altı çekmeceli beşik almaya karar verdm evim dar ve dolabım fazla yok bebeğinde eşyası baya oluyo diyorum 3 çekmece bile olsa kardır ama bu sefer onların çoğu sallanmıyo sanki bilemedimki
Burcuveburcum Haribo42 Hayır önemli değil ben ilk kızımda ikeanın beşiğini kullandım ve geceleri sallanmadan uyuttum hep gündüzleri salonda hamağı vardı ama çok sallama taraftarı değilim açıkcası
Mrsmy Haribo42 ben kizimi hic sallamadim oyle buyudu,koyardım besigine kendi kendine uyurdu.simdi ogluma anne yani besigi aldik sallanma aparatini cikarttirdim hemen.ayni sekilde sallamamayi dusunuyorum.insallah kizimda oldugu gibi kolaylikla uyku duzeni oturur
Asenadika Haribo42 Canım bazı markalar özellikle sallanmayan beşik modeline geçiyor özellikle ilk altı ay mühim bende sallanmayan tercih ettim. Bebeğin henüz yumuşak olan bıngıldak ve beyin sarsıntısı ile ilgili bi takım sağlıksal sorunlara sebep oluyormuş sanırım
titebouille Haribo42 ben illa sallansın diye almadım ama heyner beşiğin sallama sabitleme özelliği var.. kullanırmıyım bilmem çünkü kucağımda uyutup yatırırımdiyorum..
HafizeAysegul Merhaba, bebeğin sallanmasını önermiyorlar. Sallandığında uyumak değil, bayıldığını belirtiyorlar. Ben sallanmayan büyüyen beşik aldım. Özellikle sallanmamasına dikkat ettim. Tabi tercih sizin
Haribo42 HafizeAysegul önerilmediğini hiç duymamıştım sadece bebek alışmasın diye önermiyolar sanıyodum şu an bi tık daha rahatladım tşklerr
Meryu Haribo42 bebekleri salladığımızda tansiyonları düşüyor ve uyuyorlar ama bunu her sallama şiddeti için söyleyemeyiz tabi
adyali34 Bende sallanmayan besik aldim oylede alistirilmamasi gerektigini soyluyorlar buyudukce aliskanlik yapiyor diye🤗
Haribo42 Meryu hmmm evet yani inş sorunlu bir beneğim olmazda gerek duymam. Öneri için tşkler eğer sallanan bulamazsam üzülmicem yani:))
Nebahathumeyra 4 yaşında bir kızım var hiç bir şekilde sallanana bişey kullanmadım kesinlikle sallanan kullanmayın zaten
Haribo42 Nebahathumeyra @Pregnantmom Burcuveburcum Mrsmy hepinizin cevapları için tşk ederimm .. çekmeceli alabilirim yani hem çekmeceli hem sallanan vs özelleik arttıkça fiyat artıyo sallanmasada oluyoda hiç düşünmeden alırım inşş☺️☺️☺️
Pregnantmom Sallamak zorunda degilsin ki sallanan besiklerinde bir vida gibi aparati var taktiginda sallanmiyor yani modeli begenip sirf sallaniyor diye almamazlik yapmayin 😊
Haribo42 Asenadika evet üsttede yazmışlar hep önerilmediğini ben sadece benek alışmasın diye sallanmaz sanıyodum inş bende özen göstericwm çok tşklerrr
titebouille Haribo42 Olsun valla canım ilk zamanlar unutulmaz bi kere yaşanacak doya doya yaşamak istiyorum o anları..