Kızlar erken doğum riski var bizde 28+4 ama rahim agzinda açıklık 3 mm sadece, rahim kısalığı da 33 mm. Doktor ilaç tedavisi verdi yat dedi iki haftadir yatiyorum. Son kontrolde ilerleme yok ayni kalmis dedi. Ama bu sefersurekli yat demedi. Agir kaldirma vs uyarilarilari oldu. Sıcaklar bunaltiyor acaba yuzmeden sadece denize girip serinlemek amacli kalip ciksam sıkıntı olurmu doktor izinde arayamiyorum da 🤗