Tabi kesin olan sadece 37 den sonra calisamayacagimiz. Calisabilir raporunu 32 de aliyoruz, dikkat etmeniz gereken nokta eger raporu mesela pazartesi gunu aldiysaniz calisamaza cevirmek icin yine pazartesi gitmek iyi oluyormus sistemde hata olmamasi icin