Kızlar iki gün önce cinsiyetini öğrendim allah nasip ederse bi oğlum olcak inşallah🙏🏻 Kayınpederimin ismi abdulkadir ve eşim babasının adını koymak istiyor ben çok kararsızım bu isim de kayınpederimi çok seviyorum ama ya ilerde çocuğum bu ismi beğenmezse diye çok korkuyorum sizce napmam lazım bu isim sizce nasıl lütfen yardım edin🙏🏻 😕