Zeynep7777777 29+3 teyim.. bebeğim genelde sağ tarafta.. geçen hafta pazar sağ taraftan ağırlıklı olmak üzere her yürüdüğümde kasıklarıma falan ağrı girmeye başladı sonrasında ise komple karnım sertleşmeye başladı... ben Bebek hareket edip toplanıyo falan sanıyordum... pazartesi karnımdaki sertleşmeler devam etti.. doktoruma gittim nstye bağladı... düzenli kasılmalar çıktı... hemen ilaca başlattı... Çarşamba kontrole gittim sancılar devam ediyordu aynı şiddette... bir ilaç daha ekledi... en son bugün gittim yine sancılar var ama şiddeti azalmış... ilave bir ilaç ve bir fitil verdi... sadece yat zorunlu ihtiyaçların haricinde kalkma dedi... bir haftadır yatıyorum