[silindi] Kızlar sürekli şakaklarda hissettiğim bir ağrı ve gözlerimle beraber. Gözlerimde de hafif şişlik hissediyorum. Acaba gözümde bir sıkıntı mı varda baş ağrısı yapıyo?
Ececce [silindi] bendede var 5 dk giriyor gözlerim bile akıyor ağrısından sonra geçiyor gün içinde 5-6 kez oluyor aşırı kan basıncından dolayı yapabilir yazıyodu bi kitapta 😕
___ozlm___ [silindi] bi tansiyonuna baktır belki oda olabilir. Son haftalardayım baş ağrısı şikayetiyle gittim tansiyonum 16-9 çıktı.