Yaser27 Kızlar 31 haftalik hamileyim ve bebegim iki gündür çok hareket etmiyor sadece akşamları hareket ediyor o da baskı şeklinde oluyor bu haftalar normal mi benim gibi olan var mı
Aygl Yaser27 31 haftaligim bendede durum ayni siddetli degil o kadar sert hareketleriyle canımı yakan bebek sanki zor hareket ediyomus gibi sanki içerde gitsemmi diye düşünüyorum doktoruma ama bayramdan sonraki hafta kontrolumde
ezehra Yaser27 30 31 de benim de bi iki gün öyle oldu canım ama merak etme tekrar hareketlenir. 34+6 yım şuan iki gündür benimde azaldı artık büyüyorlar yerleri daralıyor 🤗
Yaser27 Aygl benim de bayram haftasına denk geliyor bayramdan sonra gideceğiz siz de mi 2 hafta da bi gidiyorsunuz artık
seydaeg Yaser27 Benim de aynı merak daha dün kontrolfeydim uyku saatleri uzadı çünkü hızla büyüyorlar. 10 haraket hissetmezsen hemeen dra git ama içten de olsa haraketleri geliyorsa normal bence ama için rahat değilse hemen git doktora stres daha cok etkiler bebegi
Yaser27 ezehra evet bu saatlerde hareket ediyor genelde ama canım çok acıyor özellikle göbek deliginin üzeri ağlıyorum acısından 😥