Merib canim oncelikle o silikon uclardan kullanmani asla tavsiye etmem. Bebek cekene kadar ucundaki havayi yutuyor ve gaza donusuyor. Unutma ucu degil kahverengi yeri almasi lazim. Suan 1 damla bile geliyosa bu bebegine yeterli cunki midesi dugme kadar suan sut arttikca midesi genislicek. surekli emzirmeye calis ten temasi kurun. Sezaryan olmus biri olarak soyluyorum bunlari bende yasadim. lutfen aceleci davranma mumkunse ilik ve guzel bi dus al rahatla biraz.