Merhaba kızlar 😘
12 +4 de ikili test için doktora gittim ve cinsiyet tahmininde bulundu tabi ben tatmin olmadım ve başka bir doktora daha gittim oda aynısını söyleyince tamam dedim oğlumuz oluyor😂
kız erkek farketmez gerçi ama bendeki bu merak beni benden aldı hamileliğimi öğrendiğimden beri acaba cinsiyeti ne demeden alamadım kendimi eee böyle düşünen her anne adayı gibi alternatif cinsiyet belirleme yollarına başvurdum🙈
Çin, Rus, Japon takvimleri nub teorisi anne baba yaş hesaplamaları bunların hepsinde cinsiyet erkek diyordu 🤔 Fakat makas,bıçak, ekşi tatlı yeme, güzelleştin çirkinleştin, tuz testi bunlar bende işe yaramadı🤷♀️