34+5 hamileyim.dün kontrolümde açılmam olduğu için doktorum progestan 200 mg fitil verdi günde bir kere ile başlıyıp sonra 2 ye çıkarıcaz dedi.akşam ilk fitili yaptım dışarı çıktık eve geldiğimde iç çamaşırım ıslaktı akıntı şeklinde değil biraz ilacın kokusu vardı ama su gibi.bu ilaç mı yaptı yoksa suyum mu biraz geldi ? Tedirgin oldum kullanan varsa beni bilgilendirebilir mi ? İlacın etkisi mi bu