mrsdoruk ZehraAlbayrak ben valla hamile pantolonu vs nefret ettiğim için kışın normal tayt giydim hep en rahatı da oydu sanırım 🥰
ZehraAlbayrak mrsdoruk bende simdilik normal tayt giyiyorum. Zaten hamileligimin cogu yazin gecicek h&m de buldum bisuru sort simdilik rahatim kışı da kışın dusunurum agustos bocegi gibi 😀
mrsdoruk ZehraAlbayrak hahahah o da güzel aynen tayt baya rahat oluyo yaz hamileliği ise gerçekten Allah yardımcınız olsun surda benim son 30-35 günüm dayanamıyorum:((
CerenKG Ben LCWden normal giyim reyonundan şort ve tiril tiril pantolonlar aldım 38 olan bedenim 44e çıkmış ama olsun 😂 beden skalası da geniş olduğu için büyük büyük alıp giyiyorum. Yoksa hamile giyim seçenek çok az 🥵
ZehraAlbayrak CerenKG dusuk bel yokki hepsi gobegi sıkıştırıyo mecbur hamile reyonundan giyiyorum bi yuksek bel sevdasidir gidiyo heryerde
Fenci CerenKG hayırlı olsun kaç haftaliksiniz bende LCW hamile pantolonu kullanıyorum ama kalın yaz için fazla sıcak oluyor malesef dediğiniz gibi bol tiril tiril bakıyorum ama bulamadım bide kapaliyim pantolon şart 😂
Minik1anne ZehraAlbayrak şuan daha yeni mağazadan çıktım ve allah kahretmesin hiçbisey yok yakışmıyor sinir oluyorum hem fiyatları abartılı hemde doğumdan sonra giyemiycegim için çirkin bişeye para vermek istemiyorum sinir küpü oldum çıktım
ZehraAlbayrak Minik1anne valla dunyanin parasini verdim bugun uc tane sorta artik iki uc tane daha dogurmam lazimli doya doya giyip hakkini vereyim hahaha
Minik1anne ZehraAlbayrak ben hmden aldım iki tane kaç aydır giyiyorum ister istemez yeni kıyafete ihtiyacım
CerenKG ZehraAlbayrak evet haklısınız ama beli lastikli olan incecik kumaşlı pantolonlar var onlara bakabilirsiniz lastikli olduğu için ben göbeğimin üstüne çekiyorum ☺️. Sıkmıyor şimdilik gerçi belki 2 hafta sonra sıkacak insan öngöremiyor 🤷🏼♀️
ZehraAlbayrak mrsdoruk aminn saolun daha 13 haftaligim ben yolum uzun saglikli kolay dogumlar dilerim
espalp ZehraAlbayrak lcw’nin outletinden aldım bi tane incecik kot şort. Çok memnunum. Benim de bacaklarım sürtüyor istediğim gibi şort bulamadım ama bunu aldım mecburiyetten. Gayet memnunum yakmıyor. Düğmeli değil ama hamile şortu direkt