Slm kızlar 32+6 haftalık hamileyim ve bugun kontrolden geldim doktorum suyunda çok az bi azalma var dedi ama bu sıkıntı degil şuan dedi sadece bebeğin hareketlerine dikkat et dedi o kdr benimde içimd bi kurt düstü ve bebeğim poposu aşagıda dedu doktor sezaryen gibi gozüküyo dedi ama belli de olmaz daha dedi ama benim icimdede kötü bi his var doktor bunları soylediginden beri benim gibi boyle yaşayan oldumu bu haftalalarında suyu azalan ???