FeyzaCelik Adet günüm bugün ama 2 gün önce 44’le öğrenmiştim. Bugün 174 çıktı normal bi ilerleme değil mi
FeyzaCelik Aysebkr1258 ilk gebeliğim hiçbir bilgim yok. Küçük biryerde yaşıyoruz. Kadın doğum doktoru belli günlerde geliyor o yüzden size soruyorum bu kadar. Tecrübelilerinizden faydalanmak için
Aysebkr1258 FeyzaCelik tabikide soracaksın canım burası bunun için var zaten fikir danışmak bilgi almak için 😊
Aycan16 Bencede guzel ben adetime 7 gun varken yaptirdim 8 cikti sonuc birazdan gene gidicem doktora adetime 4 gun var insallah yukselmistir deger cok korkuyorum